Garantie

Onze garantie is conform de wet en de algemene voorwaarden van Stichting keurmerk vastgesteld. Bij de algemene voorwaarden kunt u deze allemaal lezen.

Klachten

Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product of over onze service, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar info@ecco-shop.nl. Wanneer u een klacht heeft over een product, dan vragen wij u duidelijke foto’s van de klacht bij te sluiten. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Als wij de klacht niet goed kunnen beoordelen vragen wij u de schoenen naar ons op te sturen, c.q. af te geven in een van onze winkels

Bij een gegronde klacht ontvangt u de door u gemaakte portokosten retour en doen wij een voorstel ter oplossing van uw klacht. 

Volgens de wettelijke termijn (zie algemene voorwaarden) moet u uiterlijk binnen 14 dagen bericht van ons ontvangen over de status van uw klacht. Maar wij streven er naar om u altijd binnen 3 werkdagen dagen te berichten over de status van uw klacht. Het kan zijn dat wij de klacht direct voor u kunnen oplossen. Het kan ook voorkomen dat wij voor de afhandeling in overleg moeten met onze leveranciers. U dient uw klacht uiterlijk binnen 3 dagen na het ontdekken van het gebrek bij ons in te dienen.

Mocht de klacht onderling niet opgelost kunnen worden, dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Als uw klacht definitief niet door ons wordt opgelost, kunt u hiervoor het klachtenformulier op de webshop van Stichting Webshop Keurmerk invullen. (zie onze algemene voorwaarden)

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze privacy beleid hier.