Welkom bij de klantenservice van ecco-shop.nl. U kunt ons bereiken op onderstaande manieren.
U kunt uw vraag en/of opmerking altijd aan ons mailen. Ons mailadres is info@ecco-shop.nl Wij proberen uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.
TELEFOON
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:30 – 17:00 uur op telefoonnummer 0229-760760.
ONZE WINKELS
Natuurlijk bent u welkom in één van onze winkels. Het merk Ecco verkopen wij in onze Ecco stores in Alkmaar en Purmerend. Voor de adresgegevens van onze winkels, verwijzen wij u graag naar “onze winkels”.
ALGEMENE BEDRIJFSGEGEVENS
ecco-shop.nl (ecco-shop.nl is onderdeel van Meijerink Schoenen BV)
Nieuwsteeg 39
1621 EC Hoorn
KvK nummer; 648.14.114
BTW nummer; 8558.64.825.B.01
IBAN; NL97RABO0102496560 (Rabobank in Hoorn) BIC code; RABONL24
BETAALMETHODES
U kunt in het bestelproces bij ecco-shop.nl kiezen voor 4 verschillende betaalmogelijkheden:
* IDeal
* Creditcard (Mastercard / Visa)
* Bancontact
* Vooruitbetalen
IDEAL
In het bestelproces kiest u bij het afrekenen van uw bestelling voor de betaalwijze iDeal. U wordt doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Met iDeal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online uw aankopen afrekenen.
CREDITCARD
In het bestelproces kiest u bij het afrekenen van uw bestelling voor de betaalwijze creditcard. U kunt bij ons betalen met uw Visacard en Mastercard. Dit gebeurt altijd op een SSL beveiligde pagina. Creditcard betalingen lopen via Multisafepay. Zij voldoen aan de strenge eisen die worden gesteld aan online betalingen.
BANCONTACT
In het bestelproces kiest u bij het afrekenen van uw bestelling voor de betaalwijze bancontact-Mister Cash. U wordt doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaalopdracht voor u klaar staat. Met bancontact kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online uw aankopen afrekenen.
VOORUITBETALEN
In het bestelproces kiest u bij het afrekenen van uw bestelling voor de betaalwijze vooruitbetalen. U rond het bestelproces af zonder te betalen. U maakt het bedrag van uw bestelling aan ons over op een tijdstip, welke u het beste uitkomt. U ontvangt een mail met onze betaalgegevens. Na ontvangst van uw betaling is uw bestelling definitief en wordt deze verwerkt. Vergeet niet uw ordernummer te vermelden, zo kunnen wij uw bestelling snel afhandelen.
LEVERING EN BEZORGING
Indien u op werkdagen voor 15:00 uur een bestelling plaatst en betaalt, dan streven wij ernaar om uw bestelling dezelfde dag nog te verwerken en te versturen. Al onze pakketten worden bezorgd door GLS, de bezorgdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. Bestellingen, welke vrijdag na 15:00 uur en in het weekend zijn geplaatst worden maandag verwerkt. U ontvangt een email met uw track en trace code, zodra uw bestelling is overhandigd. Indien uw bestelling uit meerdere artikelen bestaat, dan is het mogelijk dat deze in verschillende pakketten aan u worden verzonden. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan laat GLS een niet-thuis bericht achter. Dit bericht ontvangt via de mail. U kunt dan zelf online een afspraak maken op een dag en tijdstip dat u het beste uitkomt. Voor ontvangst van het pakket dient altijd worden getekend.
VERZENDKOSTEN
Bij bestelling vanaf €50,00 betaalt u geen verzendkosten (binnen Nederland). Is het bedrag van uw bestelling lager dan €50,00 dan zijn de verzendkosten €4,95 (binnen Nederland). Voor bestelling naar het buitenland rekenen wij altijd verzendkosten.
U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling op te halen in onze stores in Purmerend en Alkmaar. U betaalt dan geen verzendkosten. U ontvangt een email als uw bestelling klaar staat.
RUILEN
ls u uw bestelling online wilt ruilen, dan retourneert u de desbetreffende bestelling binnen 14 dagen en plaatst u vervolgens weer een nieuwe bestelling voor de gewenste schoenen.
U kunt uw bestelling altijd ruilen in één van onze stores in Alkmaar en Purmerend, mits de schoenen daar op voorraad zijn. Wij vragen u contact met ons op te nemen, zodat wij dit voor u kunnen nakijken.
RETOURNEREN
U kunt uw ontvangen bestelling altijd binnen 14 werkdagen retour sturen. Ook artikelen, die in de uitverkoop zijn gekocht mogen worden geretourneerd. De bestelling kan alleen worden geretourneerd, wanneer het artikel in goede staat en ongedragen is. Wij raden u aan de schoenen op zachte ondergronden bijv. tapijt te proberen.
Sluit bij de retourzending het ingevulde retourformulier. Het formulier is ook hier te downloaden retourformulier ecco-shop.nl. De verzendkosten zijn altijd voor eigen rekening. Bewaar het verzendbewijs goed. Zodra wij uw pakket retour hebben ontvangen, ontvangt u daar een bevestiging van per email. Het bedrag dat u van ons tegoed heeft, wordt binnen 2 werkdagen overgemaakt op het IBAN nummer, welke u heeft ingevuld op het retourformulier. In geval van een klacht of verkeerde levering zullen wij de retourkosten (max. €7,65) aan u vergoeden.
U mag uw bestelling altijd gratis retourneren in één van onze winkels. Het retourneren in onze winkels in gratis. Onze winkels zijn gevestigd in Alkmaar en Purmerend. De adressen vindt u bij "onze winkels". Het aankoopbedrag wordt aan u terugbetaald via uw IBAN nummer.
GARANTIE EN KLACHTEN
GARANTIE
Onze garantie is conform de wet en de algemene voorwaarden van Stichting keurmerk vastgesteld. Bij de algemene voorwaarden kunt u deze allemaal lezen.
KLACHTEN
Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product of over onze service, dan verzoeken wij u een mail te sturen naar info@ecco-shop.nl. Wij nemen alleen klachten in behandeling van schoenen, welke via onze website of in één van onze winkels zijn gekocht. Wanneer u een klacht heeft over een product, dan vragen wij u duidelijke foto’s van de klacht bij te sluiten. Wij zullen deze klacht aan de hand van de foto('s) proberen te beoordelen en u hierover berichten. Als wij de klacht niet goed kunnen beoordelen vragen wij u de schoenen naar ons op te sturen, c.q. af te geven in een van onze winkels
Bij een gegronde klacht ontvangt u de door u gemaakte portokosten retour en doen wij een voorstel ter oplossing van uw klacht.
Volgens de wettelijke termijn (zie algemene voorwaarden) moet u uiterlijk binnen 14 dagen bericht van ons ontvangen over de status van uw klacht. Wij streven er naar om u altijd binnen 3 werkdagen dagen te berichten over de status van uw klacht. Het kan zijn dat wij de klacht direct voor u kunnen oplossen. Het kan ook voorkomen dat wij voor de afhandeling in overleg moeten met onze leverancier. U dient uw klacht uiterlijk binnen 3 dagen na het ontdekken van het gebrek bij ons in te dienen.
Mocht de klacht onderling niet opgelost kunnen worden, dan kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Als uw klacht definitief niet door ons wordt opgelost, kunt u hiervoor het klachtenformulier op de webshop van Stichting Webshop Keurmerk invullen. (zie onze algemene voorwaarden)